Friday, December 28, 2012

1,2,3




 Salam Jumaat,
lama dah tak cerita pasal anak-anak..kata blog nak simpan cerita anak kan..aku asik cerita pingan mangkk & piring jerk..
terpinggir memory untuk anak2 kelak..kot iye blog ni hidup lagi 10 thn lagi.
esok-esok anak aku komplen..yg piring tu adik beradik dia yang bapaknya mangkuk ker? hahahaha
sudah..

My cheeky Umar..budak ni mulut becok mcm mak nenek..sungguh pun lelaki..hamboi cam Kak Nam mulut ko yer

Ini baby Hamzah...la ni dah pandai main berlakon- berlakon, time dia nak jadi Ultraman..aku asiklah kena jadi raksaksa.Tak cute aku rasa

Aiiiyyooo...budak ni kalau aku bawak mana-mana semua cakap makin tembun..mau tak tembun..kain sekolah ajer saiz 28"..hahahah ko mampu? Thn depan nak masuk darjah 3


Wah Umar...ko bergaya cam mat bangla di Amsterdam gitu

Kihkihkih...comel jer Hamzah..ini kakak punyer kerja,,,aku suruh kakak test tudung sekolah,dia bantai suruh adik dia yg pakai




Okeylah...Alhamdulillah anak-anak aku semua sihat2..demam pun jarang2 cuma Hamzah tu cam fragile sikit, tak boleh makan sebarangan, nanti semput atau gatal2..tapi demam memang jarang sekali.

Si Umar pulak lasak dia semakin menjadi-jadi..masa lapang kalau aku bukak grill pintu..dia lepak atas bumbung kereta....membuas mintak rotan namanya!

Si kakak pulak..ewah2 menjawab nasihat aku asyik  sekali....suruh jawab periksa ntah apa yg dibuat.Tapi dia punya soalan harian kat aku.."ada makanan tak?"

No comments:

Popular Posts