Monday, December 17, 2012

MoNDaY RocK !!

Assalammualaikum all..
lama tak update blog, sibuk sikit-sikit yang selebihnya tak sibuk mana pun,
Feesa cuti sekolah, mak takde duit nak bawak jalan2...
nak jalan2 yg tak pakai duit asik hujan jerr pulak..
makanya baik kita bergusti jer kat rumah anak beranak...dah penat gusti, nanges 2-3 rangkap and tidor!!

Okey, last week collect set corelle...later aku upload gambor tercantik aku snap kat umah..nak siap2 buat watermark dulu..hahahaha poyo melebihi segalanya!
So itulah antara kesibukan aku 3-4 hari ni..mengambik, mengecheck payment, menghantar, mengPM,mengepos,menalipon...segalanya-galanya nak kena bereskan..baru 20 set..next shipment 45 set, agaknya???? Memengsanlah aku gamaknya!! Dah la berat gak kotak corelle tu..satu set 16pcs busuk2 5 kilo okeh!! ketat muscle lengan aku lepas nih...

OOhhh yer..2-3 malam lepas aku book package ke Korea, tapi ada transit kat Istanbul! Apasal eekkk???


;
;
;
;
;

Pasal aku mimpi daaa...nanti check in balik...ta ta!


No comments:

Popular Posts