Monday, March 12, 2012

UmAr WiTh HiS FaV. ToY EvER !!

Hari Jumaat lepas,
mak bawak Umar Zidan ke office sebab on the way nak balik..mak dah janji nak belikan dia satu jeket kat Subang Parade.
Ok..jaket dah beli...macam biasa....jalan2 masuk Mothercare.Mak sajer nak cuci mata jer..sekali ini budak...asik nak beli itu lori sampah ajer..benornya tiap kali pegi Mothercare tu dia memang nak beli lori sampah tu...harga dah lah mahal..kecik pulak tu.After less RM21!! Bagi mak mahal lerr sebab lori "bodo2" jer...lainlah kot pakai battery ker pakai remote ker kan?Kecik pulak tu.

So ..apalagi..pujuklah ini budak bawak pegi Parkson pulak..dengan harapan adalah yang lebih bagus...or else lebih murah!
sekali ngko...hat yang paling besor dia mintak..ia ialah sebuah backhoe "bodo2" jugak...harga RM89.90..huwaaaa, aku ingat lari mulut buaya selamat..sekali masuk mulut naga lah pulak.Sudah dia usung kotak besor tu kulu kilir.



Huhuhu..hahahaha...
nak tak nak..??
kalau ikut aku..memang tak nak...sebab confirm backhoe tu tak boleh buat gapo??Kecuali kita jalankan..sorong sana..sorong sini..kot ada control aku belikan dah.
Ini hat biasa2 tu jer...
so...sessi memujuk kembali..
Selamat lah..mak ni jenis terror bab2 memujuk ni, anak2 dengan mak..tak tau antara mereka takut dengan aku atau memang aku terror pujuk dia orang..selalu memang berjaya without failed!!

hoooorraaayy! selamat duit mak..tapi, tak sampai hati gak benornya..sebab dah 3 minggu janji nanti mama belikan..nanti papa belikan..tapi tak beli2 lagi.
Kena ajor gak budak2 ni..jangan asal ko tunjuk jer semua dapat..kena lah belajar "mengidam" dulu..macam mak ngko ni!!kehkehkeh..
akhirnya kami belikan ler jugak....

hahahaha..beli kat Mydin jer weh..baru RM15.90..lagi best Umar Zidan main sampai bawak tidor..letak sebelah dia..siap bagi goodnight kiss & bye-bye bagai..
ooo terharunya!
La ni dia tengah merengek mintak aku belikan pasir..tapi kaler oren!!
Haddoiii..macam2 lah budak ni!

No comments:

Popular Posts