Friday, December 9, 2011

TikeT 10 SeN DaH HaBis !!

hhhhmmmm....
dah lama aku tak berlumba nak beli tiket promo Air Asia.
Maka dah lama jugaklah aku tak naik kapal terebang.
Last sekali Langkawi 2007 aku rasa.Aku pun naik lupa daaa..masa tu dapat tiket rege 30sen..so total semua dalam rm28/pax jer return.Murahkan..kalau naik bas...nak naik feri lagi leceh nokks!
Tapi kan..
tiap kali AA buat promo...
aku benornya tak tau nak plan pegi mana??
al maklum..bila dah ada anak yang bersekolah..semua rancangan tu strictly time cuti sekolah jer.Tak boleh dah aku nak main hentam beli tiket jer bebila.
Tapi..dalam rancang-merancang tu jugak..aku punyer next year holiday trip dah tersalah tarikh la jugak.Hampehh la.
Nak ke Indon...aku macam tak berapa minat sangat....tak tau kenapa.Dalam ligat2 aku bershopping. aku paling tak teringin nak pegi Indon...sorry la geng2 shopping ke Indon...aku memang tak berminat lagi nak ke sana.Tunggu lah next 3 years lagi ker.Aku lagi berhajat nak pegi Ozzy (uuiiii....hajat, jauh bebenor)Itupun kalau ada rezeki....yang penting dah ada target!

Malam tadi masa aku tengah mengelamun sebelum nak lelap mata..
Aku tetiba teringat masalah aku ni..masalah "bertukar tempat tidur"..
selalu kalau pergi bercuti...aku akan alami masalah ni..bila malam nak tidor kat hotel tu..aku selalunya takboleh nak nyenyak tido walaupun seharian sangat penat dengan perjalanan yg jauh.
Waaa...rasa cam tak secure, was-was & asik berwaspada dengan setiap bunyi..wakakaka.
Korang ada tak rasa cam yang aku rasa tu???

selamat bercuti kepada sesiapa yg dah beli tiket tu..byebye!

No comments:

Popular Posts