Tuesday, December 6, 2011

MooD - OR !!



Hahahaha..
aku malas la nak tulis kat blog..aku tgh mood OR!!
laki aku panggil aku OR jugak..
anak aku kata.."mama kalau ak makan..suruh OR ambikkan"

OR la sangat..
bukan Original Recipe!!
tapi Ombak Rindu..
sangat la aku lemas....sendiri buat hal..
aku nengok movie tu ngan BFF aku last week..
before this takdelah tangkap jiwang ngan cerita2 begini..tapi seriously this Ombak Rindu make me sick looorr!!

hahahahaha...plus, mak dok baca novel OR pinjam dari kawan.
Dah lama tak membaca novel..benornya...memang takut nak buat hal membaca novel lagi..sebab tau dah..memang mak tak layan ler angkatan tentera kat umah tu kalau dah dapat novel.Now tinggal 50 muka jer lagi nak habis.Lepas ni tamatlah rindu OR aku!

Laki mak pun dah menyegal ajer..asal sikit panggei aku OR!!




okey lah...bye Abang Aaron...Izzah nak balik dah ni!
(hahahahaha..ayat giler bayang)
Abang Am yang kat umah tu aku hajat nak transform kan jadik ala-ala Abang Aaron gak..

No comments:

Popular Posts