Friday, December 23, 2011

MooD - BaLiK KaMpuNg !!

hello hai..
lately memang malas la nak update apa pun..
yang pasti aku nak cuti lama ni...
6 hari bercuti sambil balik kampung..
kat kampung tak tentu lagi boleh online ke tak??
sebab last aku balik masa raya itu hari..
aku berjemaah ngan anak2 aku dah jahanamkan laptop adik ipar aku..
balik kali ni dah tentu dia sorokkan laptop dia iye tak??
Kak Ipar biol dia ni nak balik...kang jahanam lagi satu laptop dia..
bukan laptop jer..siap dengan kerja2 dia semua.
Huhuhuhu...maka sunyilah hidup aku kat kampung nanti.
Ini semua budak2 ni punya pasal..pi tumpahkan air oren kat laptop tu pastu diam macam takde menda...
maknyer pulak..nampk laptop tu melekit2..aku on jugak sambil lap sikit2..
akhirnya..arwah jugak laptop tu..sengal!!

Have a nice holiday everyone...take care! Bye bye!

No comments:

Popular Posts