Tuesday, December 20, 2011

TaKdE YaNg BeSt !!

hola...
aku busy sikit last week..
PIL datang lagi sebab sepupu Am kemalangan kat PJ..
sudahnya..bila ajal datang menjemput..dia pergi menghadap Illahi...muda lagi, baru 17 tahun.
So semalam baru PIL balik kampung semula...dan hari Sabtu ni..kami pulak nak balik kampung.
Huwaaa...lama giler tak balik kampung..
laki aku..dah terlupa jalan gamaknya.kali ni baru nak kali ke-2 kami balik kampung dalam tahun 2011 ..selamat laki aku tak bising/meroyan nak balik kampung selalu dengan cutinya yang tak menentu tu.Kalau tak..saper nak tadah??
hahahaha...
benornya....PIL selalu turun sini tengok anak2 nya yang konon cam busy benor tu..tak patut kan?? patutnya kita anak2 yang balik kampung jenguk mak ayah..ini zaman dah terbalik semuanya.

Cuti sekolah kali ni jugak..aku tak berkesempatan nak bawak Feesa jalan2 sana sini..tapi mungkin masa balik kampung nanti nak pegi PD masa cuti Krismas tu..
itu pun sebab laki aku ni ada gathering ngan kawan2 sekolah lama dia...
huwaaaa!! gelabah tak nak jumpa kawan2 laki??
Aku cam nak gelabah tapi macam tak bertempat pulak nanti..macam lah galmer sangat aku ni kan??wakakaka..yang pasti..aku nak beli selipar baru....khas untuk ke pantai katanya..hadoi la.

Ok lah..nanti aku dah senang2 sikit aku tulis2 lagi..
nak berangan mimpi iPhone pun aku tak sempat lagi..tata!!

No comments:

Popular Posts