Wednesday, July 20, 2011

SaMaN PaRKiNg LoooRR ...



oooooo hai...sajer nak menayang meja orang tak buat keje..
gini lah...jap..kasik dekat sikit kat paper depan skrin tu..


Tuuuu dia.....senarai saman MPSJ kat kereta haku...
haku ni kan jeni spemalas bayar parking bermeter gamaknya..
rasa cam ada lagi 2...tapi takde pulak.
Kepada sesiapa yang ada saman parking daripada MPSj...
moh ler kita beramai-ramai membayar saman sebab MPSJ sedang bermurah hati bagi spesel price iaitu hanya RM10 sahaja setiap saman sehingga 29 Ogos ini..
aku punye baru 4..apa ada hal...
laki aku boleh bayar.
nak kena cukupkan 10 nih..baru dia tergezut!! kahkahkah
Mula2 dulu..aku letak ler jugak tiket parking tu...kadang letak 2-3 jam jer..tu yang kena saman yang rege 40 hengget tu..
lama2 aku ...tapi kadang2 laa....aku lansung malas nak bayor tiket parking tu..
hambekk ko..terus saman peringatan 80 hegget aku dapat.




Ini gambor takde kena mengena ngan saman parking pun..sajer nak nunjuk..aku giler tamak..letak semua hardware kat atas meja aku..
kahkahkahkah!

No comments:

Popular Posts