Friday, June 3, 2011

BiLa La BoLeH BeRTiLaM BaRu......???


aaaalllaaaaaaaaaa.....
jenuhnya nak merasa empuknya tilam baru.....
masa beli...dah nak 3 minggu baru deliver...dah delivered...salah tilam pulak yang dia hantar..
aku beli tilam spring..yang di hantar takde spring pulak...tilam latex foam yang dikasiknya!
Hampehh...hampeh!!

So....tunggu lah lagi....
dan 2 minggu selepas itu...barulah hantar....
hoyyeehhh! Suka mak...

sekali..

.
.
.

.

.

.





dah 3 hari pun aku terima tilam ni...
masih elok terlekat kat dinding ruang tamu haku..
rumah kalau godang takpe jugak..
ini tidak..bukak ajer pintu terus lah nampak tilam.
Nak menunjuk ker haper kat orang lalu lalang depan umah tu..
tau lah ko beli tilam baru cik Ammi oooii...janganlah kepoh sangat!
Habih....
dah laki aku punya hal la nih...
dah tau tilam tu berat..apasal la tak suruh budak bawak lori tu hantar sekali naik atas bilik????
Jawab laki aku yang bijaksana...
"orang tu busuk!!"
Ya ampun......aku rasa bagai pinang di belah dua ajer jawapan tu ngan smash backhand!!!
Adoi la bang...
bukan ler I suruh abang cium mereka ittew...susah sangat ker??
Makanya...tilam tu masihlah dok menebeng kat dinding ruang tamu haku.

Ntah bila lah tilam tu nak dok atas katil...untuk aku baring2...!
aku agak...tunggu tilam tu panjat tangga sendiri kot!!





Ada jugak yang aku tinju ni!ggrrrr!!

No comments:

Popular Posts