Saturday, February 26, 2011

i'm so sensitive!!

hhmmmmm....
tak patut rasanya nak luahkan perasaan kat sini
tapi..lately saya rasa sangat sensitif emosi, mudah terasa hati...reflect to encik suami sahaja okkey!
Dengan orang lain.....??? ooohhh..dengan boss saya jugak, agak2 saya sakit hati dengan permintaan dia memang saya lawan cakapnya semula.
Kenapa eeehhh?? begitu over acting sekali saya pregnant kali ini?? sangat tak boleh bersabar & begitu melayan perasaan marah yang ntah apa-apa!
Tapi satu hal yang perlu di ketahui...
saya bukan jenis yang menangis2 dan bersedih2..
tapi akan duduk senyap2 seorang diri tanpa pedulikkan hal anak2 (kalau kat rumah)..atau jalan2 sendirian bawak kereta.
Tidak berapa menunjukkan emosi tapi selalu menunjuk protes terhadap sesuatu dengan tidak memberi respon pada sebarang pertanyaan!

Ntah la...yang ku tahu sekarang aku stress sangat ngan si dia......benci..benci benci!!
Ntah sebab apa pun tak tau!~!!!!!!

2 comments:

ana said...

emosi peknen mcm tu la gamaknya kot amni....takpe..tak lama dah tu...:-)

ammi said...

heheheheh...dah sejuk kak! kejap jer..mak buyung mengada!

Popular Posts