Wednesday, January 26, 2011

Si DunGu DaLaM KoC WaNiTa KTM !!



Ntah mana silapnya..
lelaki-lelaki dungu ini yang sengaja buat-buat dungu suka2 hati masuk dan duduk dalam koc wanita KTM.
Dah la menumpang..bila wanita dah penuh masuk dalam tu...buat2 bodoh lagi tak nak kasi seat.
Kalau aku yang nak seat, memang aku halau jer mamat2 dungu ni.
Selamat aku dah dapat seat..
Kepada wanita2 sekelian...
kalau anda tak dapat seat dan ada pulak lelaki dungu dalam koc wanita tu..korang halau jer!!

2 comments:

Mieja@Amiizaa2001 said...

eiiiii dia buat tak tau jerk...malunyaaaaaaaaa....:(

ammi said...

hari ni pun ada jugak...keramaian mereka adalah dari 2 bangsa tersebut (seperti dalam gambar)

Popular Posts