Monday, January 10, 2011

AkU KeNa TiPu JuaL BeLi OnLiNe !!

korang...
selamanya ku membeli kat online ni..memang tak pernah kena tipu..
tetapi..sekali ni aku kena tipu nampak gayanya..
aku pun..alpa seketika, tak check betul2 siapa tukang jual ni..sebab nampak murah apa yang dia jual.

nama sialan ini CHAN KEE FEI, kata dari Penang
Acct No : CIMB 12480100216520

dia konon jual diapers MAMY POKO saiz L(80pcs) secara borong, aku pun apalagi, up la 2 packet =RM70.
Lepas tu dia sms aku mintak alamat semua, dia siap bagi poslaju tracking nombor, seklai check nombor tu invalid.Aku dah tak sedap hati bila hari Jumaat dia kata parcel tu baru sampai poslaju KL.Tapi bila hari ni aku call poslaju KL, mereka kata nombor tu invalid.

Huwaaaaa.....memang aku nak report polis..tapi yang aku heran..benornya dah ramai yang kena tipu ngan cilaka ni...dan ada yang dah buat report pun..masalahnya, macam mana diapunyer account tu masih active.Polis tak buat keje ker..bank tak spam acct orang ni ker??

korang tak caya..ini antara komen-komen orang yang dah di tipu oleh sialanitu di sini..
Forum Lowyat


tobatlah aku lepas ni...memang kena hati-hati..peringatan kepada kawan-kawan yang lain juga!!

No comments:

Popular Posts