Wednesday, May 27, 2009

A SoNy PsP FoR Me !!

hahahaha..nampak macam tak masuk akal a Sony PSP untuk mak beranak dua ni. Tapi..., ntahlah..memang kegemaran ku bermain game sebenarnya. Tapi memandangkan game yang nak di main tu tak ada device yang portable..so, banyaklah terpaksa di pendamkan.

Lagipun..Am dah warning, kalau gini cara hidup ku...hhmmmm tak berasaplah dapur rumah ni..

Mana taknya..kalau dulu ku boleh menghadap PC untuk The Sims sampai 2-3 jam..la ni dah anak 2...10 minit pun jangan harap. UUwwwaaaa!! tensi gue!!


Malam tadi masa jenjalan di Tesco, singgah sekejap di kedai video game, so...kami sedang searching a Sony PSP for me. Kat sini ada macam macam harga serendah RM799 ke RM1300++..., so, sedang berkira kira yang mana suitable untuk a mother of 2. Wakakakaka!!


6 comments:

za_planet said...

waaaaaaa tak sesuaiiii!!!~
kehkehkeh..!! baik beli phone..!!! sgt besttt

iNa said...

best gak sesekali layan PSP..hehe

-iLLa- said...

hahaaa..minat mu sama ngan daku laa..akuh pun dok kelek menda nihh je..wakaka..dlm kete kalo balik kg.x sah kalo xdak menda nehh...skg akuh x tjk lg kt adam..tgu besar skett..ngeh3..

dora said...

salam perkenalan... saya pun masa bujang, memang giler sgt2 main the sims, pernah tak tdur tau layan the sims.... sekrg dah ada anak 2, kecik baru 2 bln, terpaksa main games biasa2 jer.. takut blur plak time kerja..heheeee...

ammi said...

IKA..
ko memang hantu hengpong!!

Ina..
Memang best la kalau dpat ni

Illa..
tak sangka mu pun sama yek!! sikit lagi berebutlah dengan Adam.

Hi Dora..
Saya memang addicted giler dengan The Sims..nak dapatkan The Sims Kingdom untuk main dengan PSP.waaaaa bahagianya!! btw..salam perkenalan & anak bongsu kita sebaya!

m@ said...

salam kak..sehat?
kak ma pun GILE MAIN GAME.hehe..
sebuk sebut2 nak PSP kat hby..dia buat bodo je..:(( ehhehe

Popular Posts