Thursday, May 28, 2009

A NeW PaRfUmE fOr Me !!

HHaaalllllllllllooooooooooooo..

semalam lepas balik kerja kami pergi ke RS Warehouse Sale kat Seksyen 15 Shah Alam, hajat nak mencari baju Feesa buat basahan yang murah murah.

Dapatlah sepasang baju tidur & sehelai seluar track untuk dia, Am pulak dapatlah sehelai slack buat basahan.

Untuk saya & Umar Zidan...nan ado baju yang berkenan di hati, so saya masuk ke ruangan jualan minyak wangi. HHHmmmmm...saje jer menjengah, tiba tiba teringin dengan satu minyak wangi ini, saya ni pun bukanlah penggemar minyak wangi benornya. Tapi ada lah jugak membeli setahun sekali. Yang ada tu pun Am yang pulun, suka betul dia dengan minyak wangi yang berbau feminin. Tak maskulin betul laki haku ni!!

Ini lah yang saya beli semalam.

Escada Ocean Lounge - Botol besar cuma RM129.00, selalunya Escada ni harganya nak RM200++ jugak.So, offer la katakan. Baunya very sweet, macam buah buahan. I like it!

Baru saya sedar, rupanya saya ni penggemar wangian jenama Escada, sebab setiap kali ke kaunter minyak wangi, saya akan cuba wangian Escada dulu. Sebelumini saya dah ada satu, hadiah masa hantaran kahwin which was 6 years ago okkey! Yang dulu ialah Escada Sentiment, minyak wangi ini masih ada di rumah, rasanya dah tak berapa elok la kot..iye lah dah lama.





Maka hari ini saya ke office dengan semburan minyak wangi. Padanlah wangi jer.Akekekeke!

No comments:

Popular Posts