Friday, June 20, 2014

Co2 Fractional Laser lagi - Muka nak puasa

Assalamualaikum....salam Jumaat
lama dah tak menulis ....busy la jugak....busy la sangat huhu..tak tipu..
sampai muka naik jerawat semua...mana tak..pegi keje dari pukul 630 pagi sampai 12 malam pun ada...mau tak stress...
Cuci muka sikit2 tak bersih agaknya..maka jerawat naik balik..aku pulak kalau dah ada jerawat mesti tinggal parut punya, walaupun tak picit.

Sttreesss punya pasal...semalam aku buat Co2 lagi..untuk kali ke-2 ..last time buat pada 27/12 tahun lepas.
Tapi bila dah buat kali ke-2 ni....sakitnya tak macam yang kali pertama dulu...yang dulu tu...addduuuhhh pedih giler. Kali ni pun pedih jugak tapi kurang la...kurang 25% dari sakit masa pertama kali kena laser tu...

Malam tadi bengkak jugak..masa nak cuci muka agak perit dan pedih ..tapi pagi ni dah ok dah..
aku selamba jer datang keje dengan muka yang kotak2 dan belang2 ni..habih..keje melambak..call tak berenti...tapi muka nak kena ready..maklum nak raya.hehe
Bulan puasa aku malas nak buat...nanti dehydrated pulak aku dibuatnya...maklum sekarang dah la musim panas...adooiii la.

Okey la, nanti aku masuk satu gambar muka kat sini eekkk...

till then.

No comments:

Popular Posts