Monday, June 23, 2014

Catatan Co2 - Hari Ke 5

Mula-mula mintak sorry sebab takde upload gambar kat sini,
susah lah..dropbox dah full tak tau cemana nak transfer gambar lagi. Nak masuk dlm Fb nanti semua tengok..maleh, aku kan pemalu!

Dah masuk hari ke-5....
kulit muka yang mati kena bakar dah start mengkeropeng..dan mula gugur sikit demi sikit..terutama di bahagian pipi.
Aku harap muka aku hampir bersih menjelang esok sebab aku adalah super duper busy lepas ni..
ada banyak public meeting dan takkan la aku nak bawak muka keropeng aku sana sini kan?
Result aku tak berapa nak nampak perfect 100% lagi sebab keropeng pun masih ada, selalunya masuk hari ke-10 muka akan glowing dan berada dalam keadaan 100% terbaik hasil dari apa yang kita buat = Co2 laser.

Tapi kali ni ...aku pun tak pasti sebab sepatutnya lepas laser tak boleh kena panas, tapi,tapi, tapi....
aku pegi sana sini situ....tapi aku tepek sunblock la...tepek tebal sket.
so not sure adakah hasilnya sebaik kali pertama bila aku buat dulu.

wait and see ....

No comments:

Popular Posts