Friday, May 23, 2014

16/10/1990 - Hampir 24 tahun yang lalu ...

Sejak kebelakangan ini, aku asyik teringat kawan2 lama
antara mereka ramai yang masih bertaut cerita di laman Facebook
kami sama-sama bersekolah di sekolah rendah yang sama
masa tu kami bangsa Melayu, Cina dan India takde isu nak bertelagah..
isu budak2 macam tu adalah...
bila dikenang kembali saat macam tu takkan muncul kembali...
mungkin aku nak anjurkan perjumpaan dengan kawan2 lama aku ini...
ada antara mereka yang sudah pergi menghadap Illahi...Al fatihah.

Semoga yang masih ada ni...kita kembalikan silaturrahim dan tali persahabatan walau kita berlainan bangsa.


Yang paling comel tu tentulah aku..duduk cam pengantin ngko...
hahahahah...
masa ni dengan ustaz sabri... ustaz ni mengajar sementara jer kot, gambar ni pun dia yang ambik dari kamera dia..ntah mana la agaknya ustaz ni sekarang?
hari tu aku upload gambar ni kat FB.. beratus komen aku dapat sesambil berborak dengan semua kawan2 dalam gambar tu...
Indahnya hidup masa tu walau sebenarnya menyampah tengok kerja sekolah.hihihih.

#myschooltime


No comments:

Popular Posts