Tuesday, April 8, 2014

Apa aku buat ?

Assalamualaikum...
lama tak menulis, sedikit sibuk di opis buat aku malas nak serabut otak mikir nak temberang apa kat sini.

Tadi kelebet-kelebet resipi kat internet...
lama sungguh tak masak yang bukan-bukan kat rumah tu (hehe)..setakat ikan cencaru goreng 2 ekor malam tadi tak payah ler nak masuk resepi kat belog kan..mau kena sumpah seranah 4 keturunan aku pulak nanti.haha!
Resepi yang aku kelebet2 tu tadi telah menemukan aku dengan agar-agar santan gula merah...vavava manyak syiiioookk wwoooo..lagi pulak aku baru terbeli santan M&S kotak kecik tu harganya cuma RM1.90 je, eehhh murah ker? Murah la kot aku ambik 2 kotak sekali, okey dan sekarang aku tak ingat aku simpan kat mana?
Nanti malam kalau rajin .... kalau yer bukan pasti ... aku nak ler buat agar-agar ni, tapi nampak gaya cam tak mungkin terjadi sebab petang ni ada meeting, harus pulang ke sarang lewat dan letih lesu sentap dan terus tido.
Hahahaha...sengal aku ni memang gini, kalau penat mood ke lautan api gamaknya...tapi jarang la...malam tadi je kot sebab anak2 syorga aku asik terjerit2 satu sama lain, mereka fefeling kat hutan agaknya...nasiblah!

Apa lagi mau coret, sehingga ketemu dicoretan seterusnya, adakah aku akan mengisi blog dengan hasil masakan atau hasil mengorder di kedai makan sahaja?..tunggu...



No comments:

Popular Posts