Friday, March 28, 2014

Umar pun pandai selfie ...adoi la.

video


Semenjak kebelakangan ni dia dah pandai sangat buat video selfie sendiri..
bila aku selak gallery henpon, hambek kau...bersusun video selfie anak bujang ngan anak dara aku.
gelak sorang2 mak di buatnya...kenangan ni, sekejap jer masa berlalu, anak2 dah meningkat usia, dah pandai bawak diri dan semakin ingin berdikari, maksudnya sikit lagi mereka dah tak pedulikan kita lagi. Banyak lagi agenda dia nak buat, tuisyen la, sekolah la, main lah, jumpa kawan lah...

enjoy la yer dengar Umar menyanyi.hehe

No comments:

Popular Posts