Monday, April 28, 2014

Makan-makan @ Foodsbury, Seksyen 9 Shah Alam


Tempat makan baru yang bessstttt
aku suka dessert dia...terutama sekali Hazelnut crepe > aku tak pasti nama dia tapi confirmed sedapppp!!!
Cafe ni kat bangunan kedai belakang shell sekyen 9 Shah Alam, korang boleh add kat instagram mereka tgk apa lagi makanan yang mereka ada kat sana.



ini brownie apa ntah..aku makan ni masa 1st time visit, lama dah.sedaaaappp jugak.aku kan hantu kek, haruslah aku pilih yg sedap2 je.


 Haaaaa...inilah mille crepe almond salted caramel...sedapppp sepotong RM12 tak silap, sesekali boleh..3-4 kali rosak gigi nanti.heheh.




Baru-baru  ni, pegi lagikkkk....makan dgn BFF aku..dia tu nak kena makan nasik jer ntah pesen tekak mintak nasik selamat ada gak serve nasik kat sini walau cuma 1-2 menu jer. Aku pulak nak order spaghetti sekali takde pulak...so makan ini je la Chillies cheese fries.

Hujung minggu ni nak santap crepe lagi..lepas tu excercise jalan kaki 5 kilometer...phhuuuiiihhh!!



No comments:

Popular Posts