Thursday, March 6, 2014

Apa tu....Event Coordinator?

holaaa....
aku jadi cam sibuk pulak bulan ni..
padahal selalunya setiap bulan 3 jadi bulan aku berseronok-seronok sebab bulan hari lahir aku..
tapi nampaknya tidak untuk tahun ini.

Tak sangka2...selalu aku buat birthday party jer bulan 3 tapi nampak gaya kali ni aku kena organize sebuah event untuk company tempat aku keje ni.
Giler gelabah..aku tak pandai benornya dan tidak berpengalaman..
tapi Insya Allah dengan team member yang aku ada, aku harap dia org akan tolong aku....jadi tak jadi aku paksa sampai jadi.

Event tu akan berlansung pada 5/4/2014 - di bawah nama Mylife Healthcare Bukit Jelutong Carnival 2014.
Hah ...bagi kawan2 yang nak try buat laser treatment, aku pastikan Radiant Clinique akan beri diskaun istimewa dengan harga paling berpatutan, jangan lepaskan peluang.

Nanti aku update lagi.

No comments:

Popular Posts