Wednesday, February 19, 2014

Biar Perut Kempis Jangan Poket Kempis Sudah

Okeh...
setelah bersenam 4-5 kali aku semakin tahu apa yang aku nak betulkan (fit) badan aku ni...
berat badan ada sikit naik, masalah sama ngan kawan2 yang berhenti nyusukan anak...aku pun sama. Sebab Hamzah kan dah hampir stop breastfeed dengan aku >> dia lah satu-satunya anak yang menyusu penuh dari susu badan sahaja >> why hampir?? sebab sekali sekala dia akan tetiba terindu nak "bergayut" jugak..geli mak!haha

Selain dari berat sedikit maningkat, aku ialah berperut voncit! Tak banyak sikit je, cam ngandung 2 bulan gitu.huhu..sedey kot!

Jom kita cuba senaman perut mudah (iye la tu) yang tak payah keluar duit pun, yang penting biar perut kita kempis jangan poket yang kempis.


Okey mari pilih, mari pilih, mudah dan percuma lagi.Haha..1 hari set kan masa lebih kurang 15 minit waktu pagi dan 15 minit waktu malam (lepas2 maghrib tu ke kan)
Biar betul katoon ni....tangan kebelakang badan ke atas, mau terkehel tangan aku.eheh...
okey, 10 hari lagi aku tgk ada kesan tak senaman gini untuk perut aku.

No comments:

Popular Posts