Monday, September 3, 2012

SePaNg CiRCuIt !!

 Semalam mesti semua orang sibuk pegi makan2 kat open house..eehhhh.aku pun pegi jugak..tapi sebelum tu..aku pegi sepang Circuit untuk tengok KL Ferrari 458 Challenge 2012.
1st time dapat pegi tengok..belum masuk lagi dah dengar bunyi deruan enjin cam kapal terbang nak jatuh...cuak mak...kuat giler..menderum-deram....lama-lama dah lali...& excited giler cam nak beli Ferrari (mainan) sebijik!!
Giler ngkau..yang betul maun sejuta hengget regenya.





 Kami pergi pun atas jemputan Cik Baiti (adik aku) kita ni..kalau tak..aku pegi open house jerk semalam.Sekurang-kurangnya..aku anak-anak aku dapat experience macam ni..bior dia ingat sampai bila2.

Ini antara yang aku sempat snap..punyalah laju..sampai aku tak sempat2 nak snap..kepala pun tak sempat ko nak teleng2..gerakkan mata jer yang sempat..punyalah berdesup..kalau laju cenggittu..dari Shah Alam pegi opis aku mau 5 minit jer..tapi kena langgar tol Batu 3 dulu laa...hahahaha!


Time tengah hari tu kan...game pun off sekejap...ini budak alahai..tak tau apa aku nak tulis kat sini..selamat semalam cuaca sangat baik..tak panas, redup & berangin..best sangat..Umar melasak tak keruan..selamat tempat lapang so mak biarkan jer..
Hamzah merengek sikit sebab nak tido...lepas dia lelap sesambil nak tunggu next game, kereta Porsche pulak..aku duduk2 kat tengah ada cam padang sikit....time ni lah si budak Umar ni panjat pokok kelapa sawit ni..hadoi la...
Kami balik pukul 3 petang..semua penat & lapar & terus serbu rumah orang open house!
Ok..until next entry..byebye!

No comments:

Popular Posts