Friday, September 21, 2012

SiLa LIKE! PaGE CoReLLe & FrIeNds SaYa!!

Salam Jumaat yang barakah..
di hari yang mulia ini..saya merasmikan pembukaan page jualan saya iaitu Corelle & Friends di laman Facebook supaya senang kawan-kawan membuat pembelian & pertanyaan dengan hal yang berkaitan.

Takdelah bercampur dengan status2 sengal saya di malam2 hari seperti selalu..sungguh tidak professional gitu..heheheh,
Maafkan segala kekurangan dan di harap saya dapat memberi service yang terbaik kepada anda semua.
Yang pasti...saya jamin kawan-kawan berpeluang untuk memiliki set pinggan mangkuk idaman dengan cara paling selesa (tak perlu bayar cash)..

Kepada yang nak join kutu club..order masih diterima sebelum end Okt.Di harap kawan-kawan semua terus menyokong aktiviti kegemaran saya ini..iaitu SHOPPING!!

Terima kasih..

No comments:

Popular Posts