Tuesday, May 29, 2012

CuTi SeKoLaH - SeKoLaH CuTi !!

2 perkataan yang lebih kurang sama tapi macam lain sikit maknanya! <>
Ohh iye..cuti sekolah yang ditunggu-tunggu telah tiba >> aku ker yang excited ni??
Tapi untuk 1st week ni kami tidak ke mana-mana pun ..kecuali ke kawasan2 jajahan seperti Tesco, Giant, Taman Tasik Shah Alam, Jusco Bukit Raja & so on.
Pengembaraan (la sangat) cuti sekolah bermula next week sahaja bila mak dah dah beli tiket tidor 1 malam kat A'Famosa Resort masa kat Matta Fair last Mac.
Ok lah..siapa tak nak beli..accomodation cuma RM40 jer kan...ok banget dah tu...lepas tu mandi manda kat air sekolam mandi sekampung + pekan koboi.
Esoknya kita balik kampung Am ler kat Palong...
lama dah tak balik..lama dah aku tak berbaring-baraing selama aku kat sana...lama dah tak jadi menantu hantu..lama...tak boleh lama-lama, nanti semua perangai buruk aku hilang!! ahhaaahhhaa.


Ini peta A'famosa Resort Water Park
                                                             




Ntah ...takde gambar aku nak letak..tunggu lah dah balik dari sana..buhbye!

No comments:

Popular Posts