Wednesday, May 9, 2012

BaBy GeAr To LeT Go!!

 Hello all
kali ni saya nak let go lagi beberapa barang baby gear yang dah tak nak digunakan lagi, hhmmm nampak gaya macam tak nak ada orang baru dalam tempoh terdekat..itulah rancangannya.
Tapi mana tau kan??
Yang penting...kasi let go ini semua dulu..sebab rumah kami kecik lah..barang2 ni semua bila dah dipasang tak reti pulak kami nak cabut untuk simpan tanpa memakan space yang banyak.



Fisher Price Rainforest Baby Highchair



Adalah sedikit defect yang ntah tersangkut kat man-mana ntah

Dan ini jugak, dari segi function, berfungsi dengan baik sekali...boleh kata..cuma guna 10% sahaja, selebihnya buat tutup bahagian tangga rumah supaya anak tak naik tangga.






Sweet Cherry SC7 baby carrier thn 2009


Fisher Price Space Saver Highchair, highchair ni kena letak kat atas kerusi makan kita...didatangkan dengan tray macam highchair kat atas, tapi masa snap gambar ni malas nak carik traynya.



Ini pulak.Fisher Price Hop & Pop - dia ala ala baby gym la..masuk baby dalam tu..baby main2 & loncat2 dalam tu.Suitable for infant 6 months & above. Benornya ada kaki dia..benda ni patutnya tegak lah kan..
macam biasa..malas nak carik sebab yang penting nak snap gambar dulu supaya cepat2 boleh iklan kan.




Untuk sebarang pertanyaan harga..
sila email saya
amminafeesa@yahoo.com 
 
Saya lebih suka untuk self pick up barang2 ini memandangkan mereka semua sudah tidak boleh dikecilkan semula ke dalam kotak.
BTW, kotak2 mereka semua masih ada.



No comments:

Popular Posts