Friday, November 19, 2010

PoNeY WaReHoUSE SaLe !!

Hari ni I pepagi dah terpacak kat SACC Mall nak menyopping Poney...
kata bukak pukul 10 pagi, maka orang yang bijaksana menepati masa cam I ni soheh la 950 dah ada di sana.
Sekali dia bukak pukul 1030 ngko! Bongok tau..penat I ke hulu hilir tanpa tujuan!
Yang pasti...ini hasil shoppingan..untuk anak sendiri dan anakbuahku!




Baju Umar Zidan setakat tawaf hari pertama hanyalah 3 helai baju + 1 seluar pendek
Setiap satu tees berharga RM9 dan kemeja tu RM15.






Baju anak buah...
Tees ada 4 helai..setiap satu RM9 kecuali yang berkolar tepi kiri tu RM12.
Gown yang sangat comel itu cuma RM19.

Petang ni ada satu lagi trip tawaf untuk satu lagi misi kiriman orang.

Ada lagi 2-3 helai baju tak ambik gambar..sebab baju budak besar (Feesa) yang dah tak begitu comel!!

6 comments:

Ya ALya said...

huwaaaaa....bestnyer.......nak kirim,tapi jauh la pulak.....

eyndayusoff said...

Shopping sakan :-D

ammi said...

Jauh mana tu?????

Kak Eynda - Ammi tak sakan..baju Umar 3 helai jer..yang sakan dok belikan baju anak orang lain..sebab baju gegirl cecantik..huwaaa..ku nak gegirl!

-iLLa- said...

wahhh..bb utk gegurl ada x???verangan jek laa ku kak..ekekkek

ammi said...

baju baby takde ila

a l y a a a h m a d said...

xtau pun ada sale...klu ada lagi inform2 kak...

Popular Posts