Tuesday, November 23, 2010

GeRaM GiLeR !!!

Kat siapa?????
Kat jiran depan rumah..!!
sebab Apa???

Sebab semalam petang..sedang anakku Umar Zidan main main depan rumah (dalam pagar rumah)
Jiran lelaki depan rumah tu boleh park kereta dia betul2 depan gate rumah aku dengan keadaan laju dan brek mengejut..sedangkan anak aku ada depan pagar tu.
Kot lah jadi apa2 ker..terlajak ker...terhenjut ker kereta dia tu ke depan.
Anak aku nak jadi apa??
Bongok tau orang macam ni...
bahay betul..
aku tau la dia nak parking sekejap jer sebab ada lori nak turunkan barang kat rumah dia..
tapi cara dia nak parking sementara tu dengan anak aku yang ada kat depan gate masa tu buat aku geram.
Lepas tu dia gelak kat aku sebab anak aku lari ketakutan.
Heeeiii...bengap nyer!!!
rasa cam nak lempang dan kasik amaran!!

2 comments:

eyndayusoff said...

Sabar je la dapat jiran cam tu...

ammi said...

huhuuh kak...benornya kita tak de lah berniat nak sakiti hati jiran..tapi mmg geram la dgn tindakan dia yg mcm tu.Sgt membahayakan nyawa anak kita walaupun di dalam rumah!!

Popular Posts