Wednesday, August 25, 2010

Ma....NaK MaIn BuNGa Api !!!

kalau cakap 2-3 kali takpe lagi nak menjawab...
tapi kalau dah nak 50 kali ..rasa nak lempang jer!
Itu dialog Feesa..asiklah nak keluar main bunga api..mintak nak main tu dari pukul 4 petang sampai ku bagi keluar pukul 8 malam!
Tension betul!
Bunga api tu bukan mak dia yang belikan...tapi sepupuku yang bagi..sebab?? sebab anak ku yang mintak!
Notty Feesa..ggrrrrr !
Bapak dia pesan malam tadi - "main sikit2..nanti habis tak boleh main lagi esok!"

Hah! apa punye pesan la..itu pesanan menyusahkan badan lain kali jer.

Ku punya pesanan : "main bunga api tu terus sampai habis malam ni, ajak kawan2 sekali"..

wah kemain happy Cik Feesa padahal dia tak tau muslihat mak dia..
alasan suruh main bunga api tu sampai habis supaya esok2 dia tak mintak nak keluar rumah untuk main bunga api lagi.

hahahahahahah! padan muka!

2 comments:

Prettylady-ATuL said...

wehhh... kang dia mintak ko beli plak ptg ni. ekekekeke

makcikrehan said...

mencah lak aku bagi main mercun pop pop tu jer. dia baling kan tak kuat..asek tak meletup.
so kena kutip balik.. baling lagi...

ha teruskan membaling kuat2 nakk... nanti badan ko cepat letih... time bukak poser ko dah pingsan! hahahaha

Popular Posts