Friday, August 20, 2010

I'M Ok !!

hahahahaha
sajer nak cerita..ini pun nak cerita..
apa lagi nak buat daripada menanti waktu2 pulang ke rumah ni.
Petang ni cadangnya nak berbuka kat rumah emak.
So akan goreng bayam sikit & ???????
beli kat bazar je lah kot...
itu je pun yang ada kat umah....
semalam saya masak untuk berbuka tau!!
masak bening bayam...di nikmati bersama sambal tumbuk ikan bilis letak tempoyak (wallla) dan ikan masin goreng!
Makanan ini...tak pernah saya tolak tepi setiap kalinya! Lauk simple yang paling membuka selera.

Saya jugak takde kena sickness la kot..Alhamdulillah...masa awal2 hari tu jer kot..sejak 4-5 hari ni dah semakin ok.

Selamat berhujung minggu semua!!

3 comments:

makcikrehan said...

baguihnya ko takde MS dah. buleh makan banyak-banyak tanpa muntah. hahahah... akuni makan jer aku pikir.ekekek

Jiejah @ Iza said...

bestnya ami x de sickness , saya ni sampai dah nak abes 3bln ni still layan uwek uwek .. huhu puasa pun dah byk bolong ;-(

ammi said...

Kawan2...awal2 puasa itu hari ada jugak sicknes tahap mild jer kot.sebab masa pregnant Feesa lebih terul rasanya.
Sekarang dah sihat walafiat..yang penting cukup tido.hehehehe

Popular Posts