Friday, August 20, 2010

KiSaH RaMaDhAn 2008!!

Okey..kisah 2008 pulak!
Masa tahun ni...saya start mengandung anak ke-2 (si budak Umar Zidan ler)
tapi waktu tu...saya lansung takde sickness..sihat sentiasa.Alhamdulillah.

Dan ketika Ramadhan tahun tersebut lah saya dan keluarga saya telah buat satu perkara yang sangat ekstrem iaitu 'bermalam raya di Jalan TAR'

mana taknya..di akhir2 puasa, kami anak beranak jalan2 kat Jalan TAr dengan misi mencari tudung!Dapatlah tudung tu..tapi kualiti sangatlah hampeh..ada yang herot berot..al maklum masa beli tu waktu malam...tak nampak time nak adjust2 tu kot.
Hambek ko!!

Malam terakhir Ramadhan pendek kata malam raya lah..kami masih melepak kat Jalan TAR..masa kami sampi pukul 11 malam. Sekali masa lepak2 tu (kat kedai sepupu) tetiba hujan selebat2nya...sampai kami semua stuck tak boleh balik.Jam dah pukul 1.30 pagi nih..huhuhuhu bilalah aku nak balik???

Akhirnya...kami balik jam 430 pagi...perjalanan sangat lancar..dari KL ke Shah Alam cuma 22 minit. Esok paginya, lakiku tersayang tak sembahyang raya pun..mana taknya..anak beranak bangun pukul 1030!
Hahahahahahah!

Tahun ni tidak lah oooii!

1 comment:

Iman's Umi said...

Laa...kerana tudung dh rugi sepagi raya...isk3, pastikn raya ni beli tudung awal ye, blh beraya dgn nikmatnya.

Popular Posts