Tuesday, April 14, 2015

Shopping dengan Sugarscarf Online - Senang !!


Aku ni bukanlah seorang penggemar fesyen yang setia macam kawan-kawan yang lain. Jika hendak dibandingkan dengan orang lain, aku ni tidak berapa tahu tentang trend fesyen, selalu ketinggalan fesyen muslimah terkini yang sedang hangat dalam pasaran. Malah aku tidak sentiasa keep updated dengan trend fesyen terkini popular macam mereka. Namun beberapa minggu yang lalu, apabila mengemas almari pakaian di rumah I found out I actually need new hijab,hehe!
I can’t even remember when the last time aku beli tudung baru. Daripada situ aku minta pertolongan/pendapat my BFF dan mereka telah berikan bermacam-macam pendapat untuk aku. Daripada senarai jenama fesyen Muslimah terkini popular yang mereka berikan aku agak tertarik dengan jenama Sugarscarf.






I did google about the brand dan terus-terang, aku macam terus jatuh cinta right away! Eehhh kelasss sangat nak jatuh2 cinta senang-senang macam ni kan... Koleksi tudung terkini wanita Sugarscarf online menawarkan pelbagai produk hijab terkini yang sangat menarik untuk dipilih. Apa yang lebih best tentang Sugarscarf ialah mereka menghasilkan tudung moden untuk wanita dengan variasi rekaan yang pada pendapat aku sangat segar dan menawan yang mana ianya sangat bersesuaian dengan trend fesyen Muslimah semasa. Iye lah...tengok semua kakak-kakak adik manis pakai tudung macam ni kan...aku pun nak la jugak try pakai.

Sejujurnya aku juga agak cerewet dalam memilih tudung, sebab tu memang jarang sangat beli tudung baru. Ini kerana tidak banyak jenama tudung yang berpatutan menawarkan kualiti yang aku cari. Namun pencarian itu berakhir dengan jenama hebat ini. Aku rasa antara faktor yang membuatkan mereka sangat popular dalam kalangan wanita yang memakai hijab di Malaysia adalah kerana mereka tidak pernah gagal dalam menghasilkan tudung yang berkualiti. Koleksi tudung terbaru wanita mereka adalah bukti bahawa mereka sentiasa berusaha untuk menawarkan produk fesyen Muslimah yang terbaik untuk pelanggan. Banyak jugak testimony orang lain yang suka dengan produk Sugarscarf ni. Kalau disebut tentang harga pula aku teramatlah berpuas hati sebab harga tudung Sugarscarf adalah yang terbaik dalam pasaran di Malaysia kerana kualiti yang ditawarkan juga adalah sangat baik, harga mampu milik, aku rasa tudung-tudung aku sebelum ni lagi mahal2...so dengan harga macam ni lagi banyak la aku boleh beli...hehe!
Jom tengok tiga gaya padanan tudung Sugarscarf wanita terkini bersama pakaian Muslimah kegemaran aku...ini mode berangan okey, layan!


Aku suka warna ni...purple ke biru cantiknya.


Yang ni pun warna kegemaran...nude colour...relax je nampak.




Yang ini nampak cantik....aku suka tapi tak berani nak pakai...haha jangan tak tau aku ada seluar kaler oren macam ni tau..hah! boleh la beli tudung oren macam ni...barulah sepadan, tudung oren baju putih pun okey & seluar oren.

Till then...jom shopping.

No comments:

Popular Posts