Wednesday, January 7, 2015

Dolce Gusto Mini Me

Okeh..
last month aku post pasal mesin kopi yang aku nak tu...yang itu cancel tak jadi..ambik yang ini pulak..sebab? ...senang je, sebab harganya lebih murah.




Dolce Gusto Mini Me ni kat Malaysia harganya tak silap RM699... aku beli dari online seller, mereka beli dari UK rasanya...yang penting harganya bukan 400, bukan 300..tapi cuma RM260 je.
Aku dah siap2 belajar cemana nak guna mesin ni nanti kat youtube...tapi lambat la lagi nak sampainya..bulan 4 ngko..sebelum mesin ni sampai aku beli la coffee pod dia dulu..nak beli kat Malaysia boleh..sekotak ada 8 pods tak silap..RM29.90..kalau nak online dari UK pun boleh..tapi rasanya tak lah murah mana...lebih kurang..

so mana-mana pun boleh..since mesin pun belum sampai..dok diam2 je lah.

No comments:

Popular Posts