Thursday, December 18, 2014

Dolce Gusto Melody III

Okeh..lama tak tulis tetiba nak meroyan gadget dapur.

Lama dah aku ngidam mesin kopi Dolce Gusto - Melody 3 ni...

harga kat Malaysia RM699...huuiii mahal bebenor memang sampai tua la baru cukup duit aku kalau gitu.Tapi kat UK nun di sanun ada sale..tgh discount...harganya almost 50% lebih murah dari harga kat Malaysia ni. Aku apalagi...siap2 duit deposit nanti hujung bulan 3 baru dapat stok..jadiklah..

Sementara tu eloklah aku stock up coffee pods dia dulu..ada lebih daripada 30 perisa untuk dicuba.
aku dah senarai pendekkan perisa yang aku nak dan bajet sebulan aku nak beli 2 jenis.
So dalam bulan 3 aku dah ada 6 jenis perisa coffee ni..hahah!



yeaayyy new gadget untuk dapur aku. Boleh la mengkopi bila2 masa.




No comments:

Popular Posts