Thursday, April 7, 2011

PeNiNg NaK BeLi BrEaSt PuMp !!




hhhmmmm....hari ni dah masuk hari ke-27 berpantang.

Susu perahan 1oz pun takde dalam simpanan.

Mana taknya...haku takde pump lagi....

nak kirim ngan orang sana sini semua tak dapat nak nolong...takde rezeki.


So, ku pun beli la Spectra Dew itu hari....tapi bila dah pegang2....tak sempat nak guna sudah ku letgo..sebab utama..pump tu besar giler cam motor blender! Tak koser haku nak ngangkutnya ke opis esok sebab nanti kadang kala ku kena naik komuter gi opis kan...ahhh sudah!


Semalam....


keadaan cam stress sangat dok mikirkan mana celah aku nak ngepam buat stok EBM ni...nak beli pam pakai beli jer jangan di buat2..sebab telah pun ku buat....


ku dah beli satu pump brand Cherub Baby...tetapi..hampa! Haku tak pandai guna atau..entahlah.sedang dalam proses nak letgo jugak.


Murah2 mari beli...




ini tau pump nya..boleh guna battery & electric...bagus bagi ibu2 yang baru nak buat stok susu anak.Pump yang murah..kot susu takde esok lusa, takde lah ralat membeli hat murah ni.


Mula-mula sejak pregnant...haku memang nak sangat pump ni...dari US sampai ke UK aku dok mengirim (sebab nak yang murah jer) hasilnya - nan hado!

Aku anggap takde rezeki ~ dan mungkin pump ini jugak tak sesuai dengan haku.


Dulu kan haku dah ada pump atas ini....pandai punye pasal aku dah letgo dah pump tersebut.Tapi la ni....aku macam nak beli lagi..tapi takkan la.Bongok..dulu apasal ko jual!




Akhirnya...dalam takde2 bajet...aku nak nyambor hat atas ni...ada susu ker takde susu..akan aku usahakan.eeehhh bior betul..regenya 1.7k ngko...!!Kalau ikut wishlist2 aku yang berjela panjang..haku dah boleh dapat beg Coach sebijik ngan air cond baru sebijik....tapi, kerana anak...aku dulukan jugak.

Kalau susu dah kering esok..aku letgo lah benda ni....jual jangan tak jual!!

1 comment:

Zana said...

vavava!!!!...FS lg tu ammi...takpe jdkan ini sbg pembakar semangat!!!, kena beli deep freezer plak la pas nih

Popular Posts