Sunday, April 17, 2011

HaMzAH 1 BuLaN !

Salam all lama tak update....Ammi balik ke pangkal jalan (dok umah sendiri) tu yang terputus bekalan internet! So....pada 11/4/2011 Hamzah Qayyum dah selamat berumur 1 bulan. Meh update perkembangan dan pemberatan dia setelah berumur sebulan ni.. Berat : 4.7kg (peningkatan 1.63kg) Panjang : 57cm (peningkatan 3cm) Mata dah macam boleh pandang2...tengok sana, tengok sini.Tapi bila menyusu kadang2 boleh termuntah cam air pancut gitu..woooo seram mak! Nanti2 kita upload gambar yer..tangan sebelah tengah dok henjut Hamzah ni..sebab si Umar Zidan asik dok gegar jer tempat tidur dia. Tensen haku ngan budak Umar ni!!

1 comment:

Jiejah @ Iza said...

oooo bab muntah mcm air paip keluar deras tu , adeel pun serupa.
kadang mcm tergamam tgk huhuhu

Popular Posts