Monday, April 6, 2009

Halloooooo!!

Hai...
lama tak update...saya telah selamat melahirkan bayi lelaki (2nd child) pada 25/3/2009 pada jam 7.01 malam di PUSRAWI Kota Damansara. Alhamdulillah...segalanya berjalan lancar dan kami semakin beransur sihat & semakin boleh melakukan kerja kerja ringan untuk diri sendiri.

Ada banyak yang nak diceritakan...gambar pun banyak yang nak ditunjukkan..tapi mana ntah peginya wyre cabel memory card nih?? Nanti kalau jumpa saya uploadkan gambar UMAR ZIDAN.

Minggu ni saya berpantang di rumah emak...selama ni di rumah sendiri di bantu emak & Am..hari ni Am dah mula bekerja...shift petang balik malam pukul 11 lebih gitu...so, saya tak nak nanti kalau AM balik lambat buat Umar menangis malam..sangat tension!!

Sampai jumpa di post akan datang!!

5 comments:

eynda said...

Tahniah mi!! Tak sabar nak tengok gambar baby :-)

-iLLa- said...

wah nama best...mcm nama ZIDANE ehh..eheehe

ana said...

tahniah mi.....tak sabar nak tgk bb baru....!

iNa said...

tahniah kak ammi....
cpt2 tepek pic baby...x sbr nk tgk ni.... :)

Anonymous said...

salam...tahniah ye...actually saya pon nak bersalin kat hospital pusrawi kota damansara...saya ingat nak mintak pendapat u ttg service hospital ni and brape charge yg dikenakan...harap dpt email ke saya ye...harap sgt dpt feedback dr u sbb u bersalin kat situ kan...anyway thanks ye...email saya syara81@gmail.com

Popular Posts