Monday, March 16, 2009

UpiN & IpiN !!


Malam minggu yang lalu..seperti yang dah di janjikan dulu..kami bawak Feesa tengok Upin & Ipin kat Jusco Bukit Raja! Tengok tayangan pukul 9.20malam..waaahhh!! ingatkan dah tak ramai, rupanya hampir penuh jugak panggung.

OOhh!! cerita ni sangat best, rasanya Am lagi teruja tengok Upin & Ipin ni berbanding Feesa yang sibuk nak tengok orang kat belakang (heeiii, aku pun tak paham kenapa?) Tapi kali ni sebelum pergi kami tak cerita pun kat Feesa nak pergi tengok movie, so ala ala suprise la kan!!

Keluar panggung pukul 11 malam, hujan la pulak kat luar rupanya! Tak de lah kemana mana sebab dah malam benor, kami terus balik rumah & ZZZzzzzzz!!

2 comments:

sHa_eiNa said...

bestnye p tgk wayang..
teringin nk bwk nabila g tgk cite upin n ipin ni..tp risau die x duk diam..huhu..

sHa_eiNa said...

bestnye p tgk wayang..
teringin nk bwk nabila g tgk cite upin n ipin ni..tp risau die x duk diam..huhu..

Popular Posts