Thursday, March 3, 2016

Fella Design Warehouse Sale !




Salam all...
nak cerita pasal Fella warehouse sale yang tengah berlansung dan nak habis dah pun hujung minggu ni.Aku dah pegi masa 1st day tapi macam biasa tengok2 dulu. Aku berkenan sebuah sofa tu je, tapi buat masa ni macam terketar tangan nak membeli maka pendam dulu hasrat hati tu.




Gambar bawah ni aku snap 10 hari sebelum warehouse sale, harga adalah slightly 10% lebih murah daripada harga sale tertera.




 Aku minat yang bawah ni..masa aku pegi sebelum warehouse sale tu harga dia 1699, masa warehouse sale 1499..murah la jugak.This one is very sturdy, sesuai la dengan 






Sofa ni aku hajat nak beli...dah siap kira-kira..tapi macam biasa..tak jadi.

1 comment:

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Popular Posts