Monday, October 27, 2014

Bila Rasa Malas ...

Pernah tak rasa down atau malas sangat2???

Okey,
aku sedang mengalami masalah malas ...
lagi teruk aku malas pegi kerja...
last week aku pegi keje 2 hari jer...
selebihnya selain Deepavali, aku dok rumah ngan pegi jalan-jalan jer.
Office call semua aku tak angkat...
kecuali semalam ada la 2-3 office call yang aku angkat.

Okey,
aku stress bila buat kerja tak boleh nak buat finishing...
tak success hidup aku. aku rasa
bosan nak menunggu keputusan dan segala pekerjaan nampak tiada kesudahan
aku memang jenis tak sabar..
bila bab kerja aku selalu akan beri full commitment dan selalunya lebih lagi..
tapi bila ada baaaannnyaaak faktor lain buat kerja aku tertunggak dan tertangguh
memang aku jadi fed up!

Cukup,
luahan hati jer nih...
tak tau nak cerita kat siapa?? sebab aku tak selalu merundum malas macam ni..
tapi memang terus terang aku cakap kat boss, once I fed up..do ask me anymore!

No comments:

Popular Posts