Thursday, September 25, 2014

Anak Jantan Memang Macam ni ...

Khamis lepas sebelum balik kampung.....
anak jantan kecik buat hal kat rumah..pegi tolak pintu pagar sekuat hati sampai pintu tu bounce semula kena tepi mata...lalu cedera anak jantan kecik mak.

adddoooiiii...aku ngeri sikit bab-bab berdarah terluka ni...
selamat laki ada dia tolong bersihkan luka Hamzah dan tampal dulu dengan cotton wool dan letak minyak gamat.

Itu la...mama dah cakap jangan ganas-ganas selalu...kan dah cedera.




Kalau tak berani tak payah tengok la ye...
masa ni kat DEMC, mak punyalah takut kot-kot la Hamzah nak kena jahit kan...cuak!
Sekali selamat doktor tu cakap kita gam saje...dia orang guna macam cecair warna pepel dan cantumkan semula luka koyakkan tu...selamat tak nangis. Aku cakap dah budak2 ni memang lasak sungguh...ingat dulu masa Umar kena air panas, mana ada nangis2....rengek2 ada la masa kena cuci tu.

Jangan la lasak2/ganas2 ye anak jantan mak...seriau mak!

2 comments:

AMIIZAA said...

siannyaaaa...besarnya luka.....

ammi said...

dah baik dah sekarang....tapi berparut la pulak

Popular Posts