Thursday, September 24, 2009

HaRi iNi...5 SYawaL !!

Salam Aidilfitri.....
hari ini 5 Syawal 1430H....saya dah berkerja seperti biasa. Tapi boleh di katakan takde mood nak bekerja lagi sebab kat office ni takde orang lain selain saya, saya dan saya.
So....hari ni saya bawak bodyguard kecil yang banyak memeningkan kepala saya...Ohhh Tidak!! esok saya pastikan yang budak kecil ini tidak ikut saya lagi ke office....dan dia adalah Saidatul Nafeesa.

Hhhmmm..belum ada mood nak bercerita pasal hari raya sebab tak boleh uploadkan gambar..so nanti cerita ceritanya macam tak dapat nak feel the mood itu.

Okkey..tunggu my next entry yang sure berbaloi baloi..kekekekek! poyo jer..ada ker oorang nak baca blog time raya ni..semua pakat busy beraya sakan!

1 comment:

ana said...

ok la tu bawak feesa....ada gak kerja...eheh..

akak pun bosan ni....nasib baik ada gak staf lain datang keje....

Popular Posts