Tuesday, March 24, 2009

I'm StiLL HeRe !!

hahahahah...
hari ini...saya masih di sini dan boleh menghadap PC untuk melayari internet seperti biasa. Maksudnya tak lagi menggendong baby seperti yang di harapkan.
Sejak malam tadi dah tiada tanda tanda contraction, cuma sikit sikit sekitar early evening..lepas tu malam saya di penuhi dengan tidur yang agak menyenangkan.
uuwwaaa...tapi malam tadi rumah saya di sembur dengan agent vektor..katanya banyak kes Denggi berbahaya sejak kebelakangan ini..rasanya baru 2 minggu lepas mereka sembur rumah saya. Yang meletihkan sebab lepas kena sembur tu..kenalah kita mop lantai rumah semula..sebab ada rasa lekit daripada semburan tu.waaaaaa...letih siot!! Selamat tak beranak pulak malam tadi...
Si Feesa pulak malam tadi tidur dalam kelaparan..bila tunggu papanya tak balik balik..dia pun tertidur...tapi pukul 4 pagi dia terjaga & mintak makan..selamat papanya ada beli pesanan saya semalam (bubur nasi)..so pepagi tadi saya suapkan Feesa makan bubur nasik pukul 4 pagi!
Pagi ni pulak hujan dari pukul 7 ... Feesa macam biasa bangun lambat nak pukul 8, & ke sekolah hampir pukul 8.15. Tak pe lah bebudak lagi..tapi jangan jadikan amalan tak suka menepati masa!
Ok lah...kalau saya masih sihat akan saya update perkembangan terbaru sebelum saat saat nak melahirkan..Adios!!

No comments:

Popular Posts